غذای ما بهترین دارو استFOOD IS MEDICINE

مقایسه روش های بزرگ کردن و افزایش سایز سینه در خانم ها

بزرگ کردن سینه

روش های مختلفی برای بزرگ کردن سینه و فرم دهی بهتر آن ها از قبیل پروتز سینه(جراحی پروتز)، استفاده از قرص های گیاهی بزرگ کننده سینه، کرم های مخصوص و غیره برای بانوان وجود دارند، بعضی از این روش ها موثر و بعضی دیگر کم اثر و یا حتی بی اثر می باشند.

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه کدام است؟ سوالی است که در ذهن اغلب خانم ها وجود دارد.

در این مقاله به بررسی روش های موثر برای بزرگ کردن سینه، معایب و مزایای آن ها می پردازیم:

پروتز سینه (جراحی پروتز)

طی یک عمل جراحی 1 الی 2 ساعته پروتزی که محتوای داخل آن از سیلیکون و یا سایر ترکیباب است در سینه ها قرار داده می شود. قبل از عمل جراحی شما می توانید با پزشک خود درباره اندازه و جنس پروتزها مشورت و با توجه به شرایط فیزیکی و سلیقه خود نوع مناسب را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: چگونه سریع لاغر شویم؟

معایت این روش:

*هزینه گران

*امکان جا به جا شدن پروتز سینه به دلایلی از قبیل ورزش کردن، کاهش و یا افزایش وزن و غیره که در این صورت مجددا باید عمل جراحی انجام شود تا پروتز فیت و در محل خود قرار گیرد.

*خطر نشر ماده سیلیکون در صورتی که پروتز سینه در اثر ضربه آسیب ببیند.

*اختلال در ماموگرافی و عکس برداری از سینه ها و بافت های اطراف آن: چنانچه قصد ماموگرافی و یا عکس برداری از سینه ها به منظور چکاپ برای تشخیص سرطان سینه و سایر بیماری ها را داشته باشید وجود پروتز سینه مانع بزرگ برای رویت بافت این نواحی و تشخیص بیماری ها است.

*احتمال کاهش حساسیت و تحریک پذیری سینه ها

*سخت شدن شیردهی به نوزاد (البته چنانچه قصد بارداری و یا شیردهی داشته باشید)

* امکان بروز عفونت و واکنش سیستم ایمنی

*بعضی از تحقیقات نشان می دهند ماده درون پروتزها به مرور زمان از ترک های میکروسکوبی نشر و وارد جریان خون می شود که می تواند برای سلامت بسیار خطرناک باشد. البته این مطب هنوز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید نشده است. قابل ذکر است در گذشته بعضی از داروها و یا روش هایی که روزی مورد تایید FDA بوده اند بعدا از لیست تایید خارج شده اند این ممکن است شامل پروتزهای سینه نیز بشود.

مزایای این روش:

*نتیجه سریع و دلخواه

حتما بخوانید: درمان چاقی چیست؟ با غذاهای چربی سوز آشنا شوید!

چه کسانی می توانند عمل زیبایی پروتز سینه را انجام دهند؟

خانم‌های بالای سن 22 سال می توانند بعد از مشاوره با پزشک متخصص تحت این عمل زیبایی قرار گیرند البته این روش با توجه به معایبی که دارد بهتر است به عنوان آخرین گزینه و در صورت عدم کسب نتیجه از سایر روش های بزرگ کردن سینه انتخاب گردد.

همچنین عمل موفق و کاهش احتمال بروز مشکلات ذکر شده تا اندازه ای به جنس و کیفیت پروتز، مهارت پزشک جراح و مراقبت های شما بستگی دارد.

قرص‌های گیاهی بزرگ کننده سینه

ترکیبات این قرص‌ها معمولا شامل گیاهانی از قبیل شنبلیله، دانگ کوای، نخل اره ای، رازیانه، سیب زمینی وحشی مکزیکی، دامیانا و بوته خار شوک و سایر ترکیبات می باشند.

این گیاهان سبب افزایش طبیعی میزان بعضی از هورمون های زنانه از قبیل استروژن می شوند که ابتدا سبب افزایش تراکم بافت سینه ها و سفتی آن ها شده و در مرحله بعد باعث افزایش سایز سینه ها می گردند. به این گیاهان پروهورمون گفته می شود و در حقیقت محرک طبیعی ترشح بعضی از هورمون ها می باشند.

مکانیزم عمل قرص های بزرگ کننده سینه همانند واکنشی است که در دوران بلوغ در دختر خانم ها اتفاق می افتد که سبب شکل گیری و بزرگ شدن سینه ها می شود.

معمولا در ماه اول استفاده از این قرص‌ها خانم ها سفت شدن سینه ها را تجربه می کنند و از ماه دوم تا چهارم شاهد افزایش سایز سینه های خود تا 3 کاپ می باشند.

استفاده از این قرص ها بی خطر و کم عوارض است و اگر بعد از کسب نتیجه قصد کاهش و یا افزایش شدید وزن نداشته باشید تغییری در سایز سینه‌ها مشاهد نخواهید کرد و اثر آن ها ماندگار خواهد بود.

حتما بخوانید: غذای چاق کننده و مناسب برای افراد لاغر اندام کدامند؟

اکثر خانم‌ها معمولا با استفاده از این قرص‌ها نتیجه مطلوبی کسب می کنند و به نظر می رسد از بین روش های بزرگ کردن سینه استفاده از این قرص‌ها انتخاب مناسبی است.

قرص‌های متعددی با ترکیبات مختلف در بازار وجود دارند که با توجه به سن و سطح هورمون‌های بدن محصول مناسب برای هر خانمی می تواند متفاوت باشد.

نکته مهم دیگر انتخاب برند معتبر از قرص های گیاهی بزرگ کننده سینه است. نمونه های تقلبی، ارزان قیمت و غیر معتبر از این قرص‌ها به وفور دیده می شود.

چه کسانی می توانند از قرص های گیاهی بزرگ کننده سینه استفاده نمایند؟

بانوان بالای سن 18 و کمتر از 59 سال

حتما بخوانید: با خواص معجزه آسای سیر آشنا شوید!

آیا موارد منع مصرف نیز وجود دارد؟

زنان باردار و شیرده، خانم های زیر سن 18 سال و افرادی که سابقه بیماری‌های سینه دارند و یا عمل پروتز سینه انجام داده اند نباید از این قرص ها استفاده کنند مگر با نظر و تشخیص پزشک.

آیا این قرص‌ها عوارض جانبی دارند؟

از آنجا که این قرص‌ها گیاهی است دارای عوارض جانبی نمی باشند اما به ندرت در برخی از بانوان باعث ایجاد جوش بروی پوست بدن و یا صورت می گردند که البته با پایان دوره و قطع مصرف این جوش ها نیز از بین می روند دلیل آن هم تغییرات موقت هورمونی است.

آیا مصرف این قرص‌ها واقعا تاثیر گذار است و چند درصد از خانم با مصرف آن‌ها نتیجه مناسب کسب می کنند؟

چنانچه محصول مناسبی توسط پزشک با توجه به آزمایشات خون و سطح هورمون‌ها انتخاب شود تقریبا 85% از خانم‌ها  نتیجه مورد نظرشان را کسب می کنند. اما مانند همه روش‌ها شانس عدم  کسب نتیجه نیز وجود دارد. از دلایلی که شانس نتیجه را کاهش می دهد می توان به لاغری بیش از حد، ابتلا به بیماری‌هایی مانند کم کاری یا پرکاری تیروئید و سایر اختلالات هورمونی، مصرف داروهای هورمونی و غیره  اشاره کرد.

یک برند خوب از  قرص‌های بزرگ کننده سینه معرفی کنید؟

در بین محصولات متفاوتی که در این زمینه وجود دارد پیشنهاد ما قرص گیاهی بزرگ کننده سینه نچرال بیوتی (Natural Beauty) است که ساخت کشور آمریکا می‌باشد. از لحاظ کیفیت و مواد اولیه استفاده شده در این محصول بررسی‌های کامل را انجام داده‌ایم و یکی از موثرترین و مناسبترین قرص‌های گیاهی بزرگ کننده سینه است.

آیا بدون نظر پزشک می توان از این قرص‌ها استفاده نمود؟

همواره توصیه می شود از یک پزشک مشورت بگیرید، محصول مناسب باید بر اساس آزمایشات خون و سطح هورمون‌ها انتخاب گردد. همچنین اگر دارویی استفاده می کنید ممکن است با این قرص‌ها تداخل عملکرد داشته باشد که پزشک می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

حتما بخوانید: هر آنچه باید درباره واکسن آنفولانزا بدانید! چه کسانی باید و چه کسانی نباید بزنند

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

در این روش مقداری چربی از برخی اندام های بدن مانند باسن برداشته و در سینه ها تزریق می شود، در پزشکی انتقال و تزریق چربی به سایر اندام ها از جمله صورت سابقه طولانی دارد اما طی سال های گذشته تزریق آن به منظور بزرگ کردن سینه ها نیز انجام می شود. اما با توجه به عدم کسب نتیجه مطلوب این روش طرفداران زیادی ندارد. برخی از معایب این روش عبارتند از:

1. امکان تزریق مقدار محدودی چربی به سینه ها وجود دارد از اینرو افزایش حجم قابل توجهی بعد از تزریق چربی مشاهده نمی شود.

2. از آنجا که عامل افزایش حجم سینه ها در این روش چربی است، معمولا سینه ها از سفتی و فرم مناسبی برخوردار نخواهند شد. این مشکل بویژه برای خانم هایی که دارای سینه های افتاده می باشند بیشتر به چشم می خورد.

3. چربی های تزریق شده ممکن است بعد از مدتی تحلیل روند.

4. ممکن است سینه ها موج دار شوند و پوست در این قسمت مجعد گردد.

5. امکان عفونت و تشکیل کیست نیز وجود دارد.

ظاهرا در تزریق چربی در لب، گونه ها و سایر قسمت های صورت نتیجه مناسبی بدست می آید اما به منظور بزرگ کردن سینه ها روش مناسبی نمی باشد.

حتما بخوانید: بهترین مواد غذایی برای درمان کرونا کدامند؟

ژل و کرم های بزرگ کننده سینه

این کرم ها بی ضررند اما تاثیر قابل توجهی نیز در بزرگ شدن سینه ها ندارند و معمولا گران قیمت و بی اثرند.

ورزش های مخصوص سینه و دستگاه های ماساژور

ورزش های مخصوص سینه و دستگاه های ماساژور هر دو باعث افزایش خون رسانی به بافت سینه ها و کمی سفت شدن و افزایش جزئی حجم آن ها می گردند اما این میزان قابل توجه نمی باشد و اگر برای مدتی انجام آن ها را کنار بگذارید احتمالا سایز سینه ها به حالت اولیه بر می گردد. از اینرو استفاده از این دو روش نیز توصیه نمی شود.

حتما بخوانید: چه دوز ویتامین D، زینک و ویتامین C هنگام ابتلا به کرونا مصرف کنیم؟