غذای ما بهترین دارو استFOOD IS MEDICINE

روش صحیح استفاده از کرم و اسپری‌های تاخیری مردان چیست؟

اسپری تاخیری

اسپری و کرم‌های تاخیری حاوی مواد سرکننده با درصد پایین از جمله لیدوکائین و بنزوکایین می باشند که با کاهش حساسیت بخش‌های حساس آلت تناسلی مردان زمان انزال را به تاخیر می اندازند. توجه کنید این محصولات انزال زودرس را درمان نمی‌کنند بلکه به عنوان محصولات موقت و کم عوارض جهت جلوگیری از زودانزالی می باشند.

روش استفاده از اسپری و کرم‌های تاخیری

15 الی 20 دقیقه قبل از نزدیکی مقداری از آن‌ها را به کلاهک آلت تناسلی از رو و زیر بمالید. اگر از اسپری تاخیری استفاده می‌کنید قبل از مصرف آنرا بخوبی تکان دهید و بهتر است به جای اسپری مستقیم روی آلت، تکه کوچکی پنبه برداشته و چند بار روی آن اسپری کنید سپس پنبه را به قسمت‌های مورد نظر بمالید.

مقدار مصرف

با دوز کم شروع کنید و بعد از چندبار استفاده میزان مناسب مصرف دستتان می آید. اگر کم مصرف کنید کم اثر خواهند بود و اگر زیاد مصرف شود موجب بی حسی بیش از حد شده و می تواند قابلیت نعوظ را کاهش دهد.

چقدر اثر محصولات تاخیری باقی می مانند؟

معمولا بعد از 20 دقیقه از مصرف آن‌ها اثرشان نمایان می شود و تا یک ساعت باقی می ماند و چنانچه تمایل داشته باشید اثر آن‌ها زودتر از بین برود می توانید آلت خود را با آب گرم و مواد شوینده شستشو دهید.

حتما بخوانید: با نحوه، میزان مصرف و عوارض قرص ویاگرا (Viagra) آشنا شوید!

چه کسانی می توانند از اسپری و کرم تاخیری استفاده کنند؟

این محصولات برای افراد 18 تا 60 سال طراحی شده است. در صورت داشتن سن بالای 60 سال، بیماری‌های قلبی و صرع قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

آیا می توان همیشه از محصولات تاخیری استفاده نمود؟

پاسخ خیر است. از این محصولات می توان گاها استفاده نمود مثلا 3 الی 4 بار در ماه و استفاده به شکل روزانه یا همیشگی توصیه نمی شود. همچنین توصیه می شود بیش از 4 بار (دوز) در 24 ساعت استفاده نگردد.

استفاده مداوم و همیشگی از محصولات تاخیری چه مشکلاتی را بهمراه دارد؟

استفاده مداوم باعث می شود زمانی که از این محصولات استفاده نکنید مدت انزال شما کوتاهتر از قبل شود و به نوعی وابستگی فکری و عصبی به مصرف آن‌ها پیدا کنید و در صورت عدم مصرف، زمان انزالتان بسیار کوتاه خواهد شد. استفاده از محصولات تاخیری گاها و حداکثر 3 الی 4 بار در ماه بلامانع و بی‌عوارض است و ایجاد وابستگی نمی کند.

عوارض جانبی محصولات تاخیری چیست؟

افرادی که سابقه تپش قلب دارند ممکن است با مصرف این محصولات شاهد افزایش ضربان قلب و یا تپش قلب شوند همچنین افرادی که پوستی حساس دارند ممکن است در آن‌ها حساسیت پوستی مشاهده شود. غیر از این موارد عوارض جانبی جدی تاکنون گزارش نشده است.

حتما بخوانید: علت انزال زودرس چیست و آیا درمانی برای زود انزالی وجود دارد؟

آیا استفاده از اسپری و کرم‌های تاخیری باعث عقیم شدن یا کاهش کیفیت اسپرم می شود؟

بر خلاف آنچه در بعضی از مقالات نوشته شده خیر، زیرا محصولات تاخیری صرفا بر کلاهک آلت تناسلی استعمال می شوند که محل تولید یا ذخیره منی و اسپرم نمی باشد. از استعمال این محصولات بر بیضه‌ها جدا خودداری کنید.

چند نکته درباره استفاده از محصولات تاخیری

بعد از استعمال آن به  آلت  خود و مشاهده اثر بی حسی، چنانچه از کاندوم استفاده نمی کنید قبل از دخول و نزدیکی بهتر است آلت خود را با آب سرد شستشو دهید تا مبادا مواد سرکننده بر واژن شریکتان اثر گذاشته و باعث کاهش لذت جنسی وی شود. چنانچه از کاندوم استفاده می کنید نیازی به شستشو نمی باشد.

آیا استفاده از محصولات تاخیری در مردان در زمان بارداری زنان ضرری را متوجه جنین می کند؟

چنانچه قبل از دخول آلت خود را شسته و یا از کاندوم استفاده نمایید هیچ ماده بی حس کننده جذب واژن زن نخواهد شد و مشکلی به وجود نمی آید.

محصولات استاندارد تاخیری چه مشخصاتی دارند؟

محصولات استاندارد تاخیری برای مردان حاوی حداکثر 10% لیدوکائین یا 7.5% بنزوکائین می باشند. از مصرف محصولات قویتر خودداری نمایید که غیر استاندارد بوده و می توانند موجب عوارض جانبی شوند.

حتما بخوانید: آیا روشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان وجود دارد؟

کرم تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری؟

استفاده از کرم‌ راحتر از اسپری‌ می باشد زیرا مقدار دقیقتری از آنرا می توانید مصرف کنید. برای بعضی از افراد یک پاف اسپری ممکن است زیاد باشد و موجب بی‌حسی بیش از حد آلت گردد در صورتی که می توانید مقدار کرم را خودتان به شکل حداقلی انتخاب نمایید.

آیا استفاده از اسپری و کرم تاخیری در رابطه دهانی مجاز است؟

قبل از انجام این نوع رابطه آلت خود را شسته زیرا طعم تلخ و اثر ماده سرکننده می تواند در دهان شرکیتان حس شود.

از کجا می توانم محصولات تاخیری را تهیه کنم؟

داروخانه‌ها بهترین و مطمئن‌ترین محل برای تهیه آن‌ها می باشند.

فرق کاندوم‌های تاخیری و اسپری تاخیری چیست؟

در کاندوم‌های تاخیری نیز ماده سر کننده لیدوکائین یا بنزوکایین وجود دارد که در قالب کرم داخل کاندم می باشند و یا بصورت مجزا در پاکتی کوچک در بسته کاندوم قرار می گیرند که می توانید آنرا بروی آلت خود بمالید.

استفاده از کاندوم‌هایی که درون خود کاندوم از ماده سر کننده استفاده شده توصیه نمی شود زیرا اولا ماده سرکننده به شکل نامتناسب بروی آلت پخش می شود و دوم اینکه برای مشاهده اثر آن نیاز به 15 الی 20 دقیقه زمان است که قاعدتا وقتی شما کاندوم را استفاده می کنید فرصت لازم برای صبر و مشاهده اثر آن وجود ندارد.

حتما بخوانید: چگونه از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی جلوگیری کنیم؟

آیا بعد از انزال باید آلت خود را شستشو دهیم؟

چه در صورتی که از محصولات تاخیری استفاده کرده باشید و چه نکرده باشید توصیه می شود بعد از انزال آلت تناسلی و نواحی اطراف آنرا با آب و ماده شوینده شستشو دهید.

فرق بین کرم، ژل و اسپری تاخیری چیست؟

از نظر مواد موثر همگی یکی می باشند اما استفاده از ژل و کرم راحتر از اسپری می باشد.

زمانی که از محصولات تاخیری استفاده می کنم مقدار قابل توجهی از قدرت نعوظ آلتم کاسته می شود چه راه کاری برای آن وجود دارد؟

مقدار استفاده از کرم، ژل و یا اسپری تاخیری را کاهش دهید. اگر بیش از حد مصرف شوند باعث کاهش قابلیت نغوظ می گردند. معمولا مقدار اندکی از آنها برای عموم مردان موثر می باشد و از قابلیت نعوط نمی کاهد.

همچنین می توانید با مشورت با پزشک یک ساعت قبل از نزدیکی از داروهای تقویت کننده نعوظ مانند ویاگرا (سیلدنافیل) با دوز پایین 25 الی 50 میلیگرم استفاده نمایید.
به عبارتی یک ساعت قبل از نزدیکی قرص ویاگرا یا سایر برندهایی که حاوی ترکیب Sildenafil می باشند مصرف نمایید و 20 دقیقه قبل از نزدیکی از محصولات تاخیری و بدین شکل هم قدرت نعوظ و هم مدت انزال خود را افزایش می دهید.

قبل از مصرف محصولات حاوی Sildenafil حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید.

حتما بخوانید: عوارض خود ارضایی چیست؟ آیا خود ارضایی سبب ریزش مو می شود؟